Led fényújság
Kültéri LED fényújság segítségével Ön is felkeltheti az emberek érdeklődését. Ismerje meg a LED fényújságok 5 leghasznosabb tulajdonságát.
A kültéri LED fényújság még mindig rendkívül egyedi látványt nyújt az üzlete körül elhaladók számára. Hogyan keltse fel az emberek érdeklődését? Használja az alábbi 5 technikát!
Válasszon minket, mert:
- Az általunk forgalmazott led termékek egyszerűen kezelhetők
- A led reklámtáblák és ledfalak az offline marketing csúcsát jelentik
- Offline marketing segítségével jelentősen növelheti vállalkozása forgalmát
- Az Ön vállalkozása számára releváns embereket szólíthatja meg
- Ledfalaink és reklámtábláink költséghatékony, de kimagasló teljesítményt nyújtanak
- Már rövidtávon is sokkal több potenciális vevő figyelmét keltheti fel
1. Helyezze jól látható helyre a LED fényújságot
A sikeres kültéri LED fényújság használat első lépése, hogy a digitális kijelzőt az emberek számára könnyen látható helyre kell tenni. Érdemes magasra helyezni, akárcsak a ledfalat.
Figyeljen oda, hogy a környéken semmi ne akadályozza a LED fényújság láthatóságát. Csak akkor keltheti fel a legtöbb ember érdeklődését, ha az utca minden pontjáról látható a felirat.




2. Válasszon a cégéhez illő betűtípust
Nagyon fontos, hogy a kültéri LED fényújságon a cége megjelenéséhez illeszkedő stílust használjon. Ez a tanács hatványozottan érvényes a betűtípusokra. A betűtípus ugyanis rendkívül sokat elárul a vállalkozásáról.
Válasszon könnyen olvasható és az üzlete stílusához igazodó betűtípust. Ha még nincs egységes színkombinációja, akkor érdemes az erős kontrasztú színeket párosítani.
Persze az egyedi megjelenés miatt lehet játszani a betűk kinézetével. Azonban ez nem mehet a láthatóság rovására.
A betűk láthatóságát úgy ellenőrizheti a legegyszerűbben, ha az utca végéről megpróbálja elolvasni a LED fényújság szövegét. Ha a feliratot nem lehet kényelmesen elolvasni, akkor növelni kell a betűméretet.
3. Írjon 10-25 másodperces szövegeket
Habár a kültéri LED fényújság rendkívül hosszú szövegek kiírására is alkalmas, mégis érdemes rövid üzenetekkel dolgozni. Átlagosan az emberek 10-25 másodpercig olvasnak egy LED kijelzős hirdetést.
Célszerű tehát rövid és közérthető szövegeket írni. Számoljon a legszigorúbb érdeklődő típussal, aki kb. 10 másodperc alatt ítéletet mond az Ön ajánlata felett.
Próbálja meg kb. 10 másodperc alatt közölni, hogy miért az Ön ajánlata előnyös az érdeklődők számára. A potenciális vásárló helyzetéből kiindulva készítse el a LED fényújságon megjelenítendő hirdetést.
4. Tűnjön ki a tömegből a kültéri LED fényújság egyedi funkcióival
Ön is szeretné felvenni a versenyt a szomszédos üzletek megjelenésével? Ezt úgy teheti a legkönnyebben, ha figyelemfelkeltő színeket és animációkat használ.
A modern kültéri LED fényújságokat egyszerűen vezérelheti. Gyorsan telepíthető szoftver segítségével bármikor átírhatja a feliratokat. A színes LED fényújságok 7 szint jelenítenek meg.
A színeket kedve szerint állíthatja. Ha még nem talált megfelelő színeket, akkor használja a fehér-piros, sárga-fekete vagy zöld-fehér kombinációkat.
Figyeljen oda, hogy könnyen olvasható betűtípust, a környezetből kiemelkedő színeket és figyelemfelhívó szöveg keretet állítson be.
5. Legyen kreatív a kültéri LED fényújsággal
Ez az utolsó, és talán a legnehezebb lépés a kültéri LED fényújsággal kapcsolatos tanácsok között. Próbáljon informatív és előnyöket tartalmazó, de közérthető ajánlatokat írni.
Készítsen szezonális hirdetéseket. Erre a legegyszerűbb példa, hogy nyáron jégkrémet, télen pedig forró teát érdemes reklámozni a LED reklámtáblákon.
Az egyszerűen programozható LED fényújságok tehát kiváló offline marketing eszközök. Érdemes a fent felsorolt 5 tippre figyelmet fordítani, hogy Ön is a legtöbbet hozza ki üzletéből.
Beltéri, kültéri LED fényújság iránt érdeklődik? Kérdése van a LED készülékekkel kapcsolatban? Keressen minket bizalommal, és készséggel állunk rendelkezésére!
Szolgáltatásaink
Irodánk
Elérhetőségek
-
1116 Budapest, Fehérvári út 130
-
+36 30 388 2840
-